hejjlo

Hejjlo

September

Publicerad 2016-09-03 09:27:32 i Allmänt,

Vad innebär det? Förutom det uppenbart tråkiga = sommaren är över, vardagar är vardagar med matlådor och vatten i stället för vin och vit hud i stället för brun. Men nu ska vi tänka positivt! September är en underbar månad och det är ingen idé att tänka på hemska november redan nu. Saker som händer slash jag ska göra i September:
*Justin Bieber med Sarah B och Malin.
*Trevligt höstevent som jag och Mullan håller på att styra upp.
*Eventuellt köpa ett hus (ny plan från i dag).
*Gå i skogen och höra prasslande löv och plocka svamp.
*Boka biljetter till något trevligt resmål (ny plan också).
*Årliga jakten på perfekta kappan.
*positiva och stora förändringar på jobbet (hoppas jag ska inträffa).
*Joggingtimmen ska införas en dag i veckan på jobbet. Sen ska jag springa två gånger till inför hässelbyloppet.
*sockerfri månad. Oklart om det är positivt än.
Min vision för september ser ut som bilden nedan. Man kan ju alltid försöka lura sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela