hejjlo

Hejjlo

Reunion coming up

Publicerad 2016-10-13 08:37:24 i Allmänt,

I går var ingen dålig dag för vi bokade en resa till Florida!!! Har längtat tillbaka från den dagen jag och cattap åkte därifrån. Så i slutet av februari ska vi ge pensionärerna en match i shuffleboard. Jag ska även äta väldigt många hamburgare.
Men fram till dess ska jag koncentrera mig på att stå ut med kylan och bli bättre på mitt jobb. Ska dessutom bli snabbare i spåret. Missade Hässelbyloppet i helgen men sprang en mil i går. 59 minuter. Mina tider från i somras på 5:40 är förbi, nu har jag hela tiden kilometertider kring 6:00. Är lat så jag skulle nog kunna rappa på lite till. Hur som helst: träna mer, ät mindre skräpmat, var bättre på jobbet, mindre tv, mer städa, slösa mindre. Ja, det är det gamla vanliga liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela