hejjlo

Hejjlo

Bra skit vs röv

Publicerad 2016-05-31 07:58:22 i

Bra skit är att jag läste en bok som har sitt ursprung i en dagbok = insåg att jag måste skriva vad som händer. Så jag gör det nu.
Mer bra saker:
*Det är sommar
*Jag sprang ett lopp i helgen, sex kilometer på 30 minuter. 
*ännu bättre var att jag hängde med världens bästa arbetskollegor  (föredetta)
*Mina aktier vänder uppåt
*Om jag fortsätter spara penar i den här takten, och inte köper något boende eller en dyr resa eller blir av med jobbet så kan jag spara slash tjäna ihop till en miljon på sex år. Men så lätt kan det väl inte vara att bli miljonär? Måste ju dock också bo i typ tält då och pausa hela livet.
*vi har hittat en hyresgäst.
*Flyttar ut till ett lantligt hus. = dröm men också läskigt. Blev dock lugnad av en man som i går sa att han upplever mig som en riktig country girl. Och ja det är ju sant. Så kommer förhoppningsvis trivas i mitt nya hem.
*skulle köpa en soffa för 13000 kronor - hittade en på blocket för 500.
*Jag har landställe på Åland!!! Alltid bra!
*Jag har likadana skidor som alla i landslaget som vilar upp sig inför vintern.
*Fotbolls-EM börjar snart. Dör av lycka!
*Jag ska snart åka till Madrid.
*Real Madrid vann CL ♡

Skit:
*Glömde deo
*Har lite ont i halsen
*Måste jobba
*ska betala 49 000 kronor tillbaka på skatten.
*Vill köpa en vindsurfingbräda men de är jättedyra. Samma med häst. Jobbig också.
*Torres var jätteledsen när hans lag förlorade CL :(
*Iker Casillas spelar inte i Real Madrid längre 😭
*Tränar väldigt dåligt. Äter rabarberpaj i stället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela