hejjlo

Hejjlo

hiphappygirl

Publicerad 2016-03-17 08:06:45 i

Saker jag blir lycklig av just nu är våren, att vi ska flytta från stan och mitt jobb. Jag är nästan överdrivet lycklig över mina skidor också. När jag köpte dom gick det till ungefär så här: jag kollar bland alla skidor, hittar ett par i rimlig prisklass, som sedan visar sig passa "den som inte vill tävla". Redan där är det stopp. Min hjärna vet ju att de här passar mig perfekt, men hela min kropp liksom skriker "jag vill visst tävla!!!". Till slut lyckades försäljaren, som trodde att jag var proffs, sälja på mig värstingskidan som alla världscupsåkare har. Ingen skida kunde kännas mer rätt för mig. Men det sved sönder i plånboken vill jag lova..
Nu har jag nya stavar, skidor, längdskidåkningsjacka och snabba brillor. Inser att jag blivit prylgalen. Inte alls bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela