hejjlo

Hejjlo

Helgen

Publicerad 2016-01-19 08:39:55 i

Var någon form av härligt lyckorus. Först visade det sig att Sarah B och jag vann biobiljetter i en frågesport = ska se Leos nya film. Sen blev Nisse läkare på riktigt! Jag höll på att börja grina under ceremonin, inte särskilt mycket för nisses skulle, mer bara över att de där 120 personerna valt att göra något verkligt bra av deras liv och nu kan rädda liv.
Annat bra var att Cattap fyllde år och att jag först åkte skidor med Crille och Robin, sen käkade supergoda hamburgare med mallan jullan och sarka, och sen hann umgås med alla gossegrisar man älskar. Klockan 05.00 kramades jag och Heddan på dansgolvet och jag sa "du är bäst i världen" och han svarade "nej, du är bäst i världen". Älskar den mannen alltså!!
Dåligt är att jag är så sjukt otaggad på att jobba. Det blir tydligen så när man har fyra dagar kvar och alla kollegor blir magsjuka. Den 1 februari börjar jag i Täby, men först har jag en veckas semester för att åka skidor. Om jag inte lyckas övertala nisse att new york ändå vore en bra idé. Drömstaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela