hejjlo

Hejjlo

Värsta starten på dagen

Publicerad 2016-02-11 08:06:56 i

Förra fredagen var jag på aw med några jag jobbat med som visat sig vara världens bästa människor. Jag trodde liksom inte att man träffade folk som man på riktigt blir nära vän med i den här åldern. Men hur som helst, vi pratade om bitterhet och jag vet att jag ibland är superbitter men i då kunde jag bara inte komma på vad som föranleder det. I dag kom jag på det! Kombinationen av stress, överfull buss och kallsvettningar. Ytterst obehagligt alltså!
Just i dag hann jag dock inte bli så bitter för det är nämligen slottssprinten och jag har presspass!!!!! Är det längdskidor på tv känner jag mig exalterad, förstå nu när jag ska se det IRL? Efter det bär det av mot sälen. Jag ska köra så hårt i längdspåret att jag nästan dör efter.


För att ytterligare berätta om aktuella saker: i går skickade jag och Nisse in bud på Löttinge. Vi kommer med 99,9 procents säkerhet inte bli ägare men när jag tänker på det så finns det ändå någonting coolt i att vi budat på en gård med ridhus och 24 boxar. Listan börjar ta sig, först en prästgård, sedan en hästgård. Vi passade också på att kolla på en helt vanlig tvåa. Vi blev båda deprimerade och insåg att vi kanske hellre bor i en etta och fortsätter hoppas på mirakel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela