hejjlo

Hejjlo

Träligt

Publicerad 2016-02-08 08:14:37 i

Jag fortsätter få upprörda mail om det här med var och vart. Plötsligt saknar jag mina gamla läsare!!!! Annat som är segt är att jag har haft på mig samma kläder i två veckor nu. Förra onsdagen var jag på stockholms modevecka. Josse B är coolast i världen, jag var däremot väldigt ocool. Grå jeans, grå tröja, blå täckjacka, ridskor och ett par längdskidvantar. Det var ytterst nära att jag haft med mig ett par längdstavar som jag var på väg att köpa. Men det hade kanske blivit en ny trend? I vilket fall har jag aldrig känt mig så extremt vanlig och tråkig. Kunde dock inte sluta fundera på följande: 1. Hur kan människor ha så mycket tid att lägga på hur man ska klä sig? 2. Hur kan man vilja lägga så mycket tid på det? 3. Det verkar väldigt utvecklande och kul att vara modell. 
Bra saker är att jag har massor att skriva ihop i dag på jobbet, att jag ska åka till sälen på torsdag och att jag åkte skridskor fem timmar i går. Fantastisk dag! Dog nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela