hejjlo

Hejjlo

Saker jag har insett gör mig till en jättetråkig person:

Publicerad 2016-02-25 07:56:22 i

*Jag känner mig lite förväntansfull när jag öppnar tv-bilagan.
*Jag känner en bubblande och pirrande känsla när På spåret eller en dokumentär om Palme går på tv.
*Mitt liv förgylls av längdskidor, att titta på eller att åka själv.
*Slår man ut det över hela livet är min medianläggtid typ 20.30.
*Jag gillar bara att äta sådan mat jag ätit innan.
*Har samma kläder varje dag. Det mesta är grått eller svart.

Men eftersom att jag inte vill vara jättetråkig har jag hittat en del andra grejer som slår ut de första:
*Jag äter hamburgare tre gånger i veckan (merit).
*Jag funderar på att driva en parallell utredning kring vem som mördade Palme.
*Min 70 procentiga frånvaro i gymnasiet, för att jag satt hemma och kollade på våra bästa år, är en merit som aldrig går ur tiden.
*På mitt cv står det fortfarande att jag varit fiskdammsansvarig år typ 2002. Spännande, eller hur?
*Min drömsemester är att återigen åka till Florida och spela bag toss med Vance.
*I dag har jag ett par stringtrosor på mig.

Vad tycker ni - är jag tråkig eller spännande??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela