hejjlo

Hejjlo

X-mas

Publicerad 2015-12-20 21:50:36 i Allmänt,

Peppen när det närmar sig jul!! 
Dagen i dag blev dock något seg. Hela helgen har bestått av för mycket alkohol. Och mat. I fredags hade vi dubbla julbord med jobbet och började med snapsen till lunch. Tryckte i mig lammracks och rödvin till bristningsgränsen senare och trodde att jag skulle dö. 
I dag var jag sjukt bakis efter några öl och två moijitos. Dagen som skulle bestå av en dejt med folk från min gamla klass och en julmiddag blev i stället till följande: Världscupen i längdskidor, en film om en fotbollsspelare, längdskidor, världscupen i hästhoppning och Gossip girl. På pappret är det världens tråkigaste söndag. I mitt hjärta är det dock varmt och gosigt och lyckligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela