hejjlo

Hejjlo

Min kärleksaffär på börsen

Publicerad 2015-12-18 08:35:53 i

Sedan jag började som börsmäklare har jag begått ungefär 200 000 misstag. Jag har lärt mig att man aldrig får vara nöjd och att inget går att förutspå. Min bästa och första aktie var Tobii. Den steg 60 procent, rasade plötsligt 30, jag fick panik och sålde. Men ändå med en vinst. Sen har den saknats mig och i förra veckan köpte jag tillbaka. I går loggade jag in och såg att den stigit 13 procent. Lyckan visste inga gränser!!! Sen droppade en helt oförklarligt 15 procent. Som sagt, aldrig får man vara nöjd. Jag skulle alltså sålt på morgonen och köpt tillbaka senare. Men vem kunde ana det? Nu skulle jag råda alla jag känner att gå in och köpa. Stora saker på ingång för den nu!!!
Gårdagens ras räddades i alla fall av att jag, sarah och Mallan har biljetter till Justin <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela